Az irodaköltöztetés a költöztető  cégek egyik vezető profilja. Biztosan sokakban felmerül a kérdés, hogy miben különbözik az irodaköltöztetés pld. a lakásköltöztetéstől? Nos, számtalan dologban nem egyeznek, mivel egy iroda költöztetése egy bonyolultabb és összetettebb feladat, illetve tartalmaz olyan szakmai elemeket, melyeket egyszerűbb, ha felvázolunk. Tehát, hogyan is zajlik egy irodaköltöztetés, miután igénybe veszi ingyenes felmérésünket. Ha nincs szüksége költöztető cégre, szóba jöhet az autóbérlés olcsón, de akkor mindent Önnek kell megtennie. Még több info a bereljautot.com oldalain.

Kollégánk a megkeresésünket követően felkeresi irodájukat, ahol a megrendelő igényeit átbeszéljük, felmérjük a költöztetésre váró tárgyak mennyiségét, a költöztetéssel járó szerelési, illetve csomagolási feladatokat, a lifthasználhatóságot és a parkolási lehetőségeket, továbbá a fogadó helyek elhelyezkedését. Ezeknek a tudatában már ki tudjuk alakítani az optimális költöztetési tervet, meg tudjuk állapítani a szállításhoz szükséges járművek számát és méretét, illetve az irodaköltöztetéshez szükséges munkatársak létszámát és a feladathoz szükséges berendezéseket, eszközöket.  Ezt követően már egy egyedi árajánlatot tudunk biztosítani a megrendelőnek.

Egy iroda költöztetése esetében az iratok, papírok, dossziék, illetve a külön csomagolandó tárgyak és berendezési elemek védőfóliázását is elvégezzük. A megrendelővel közösen kialakítunk egy jelölőrendszert, minden egyes szállítandó darabra könnyen eltávolítható feliratok kerülnek. Ennek a rendszernek köszönhetően az adott bútordarab vagy egyéb tárgy a célállomáson is az előre meghatározott helyére kerül. Természetesen az ügyfél egyedi igényeit figyelembe véve végezzük az irodaköltöztetést, alkalmazkodunk a megszabott időkorlátokhoz és ha szükséges, akkor megállapodás alapján nagyobb létszámmal költöztetünk. Célunk, hogy a lehető legkisebbre csökkentsük az irodaköltöztetés okozta kellemetlenségeket, illetve ez által a kieső munkaidőt.

Munkatársaink mind több éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek, erkölcsileg fedhetetlenek, megbízható, gyors és precíz munkát végző szakemberek. Cégünk pedig tíz éves tapasztalattal rendelkezik irodaköltöztetés és egyéb, szállítással kapcsolatos ágazatokban. Mindemellett természetesen anyagi felelősséget is vállalunk a költöztetéssel járó összes munkatevékenységünkre.

Raktár költöztetést szintén vállalunk. Ennek feltételeit egyedi egyeztetés során állapítjuk meg. Nagyban függ a raktár típusától, elhelyezkedésétől. Pld. irattár esetén a polcrendszerek szét és összeszerelését is figyelembe kell venni, illetve az iratok sorrendjének betartását, mindez szintén szolgáltatásaink részét képzi.  

Irodaköltöztető szolgáltatásaink igénybevehetők az ország és Európa egész területén! 1-24 tonnáig állunk rendelkezésükre! Hívjon bizalommal és igényelje az ingyenes felmérést!

Bővebben: koltoztetes.ws

Több éves tapasztalattal rendelkezik medencék össze és beszereléséhez, luxus kényeztetést nyújtunk elérhető áron, formabontó, könnyed hungarocell téglákból összerakható luxus medencéink kellemes érzést biztosítanak használóiknak és kiváló hőszigetelési képességgel ruházzák fel a medencét, így jelenős energia megtakarítást érhetünk el.